Alla hjärtans dag

Usch vad trött jag är efter dagens träning och om mindre än en timme ska jag och Hannes ut och äta. Får se till att piggna till nu!

Blev promenad till och från gymmet idag, så himla fint väder ute Ingen löpning innan styrketräningen som jag planerat men sprang 20 min med lutning på bandet efteråt och värmde upp med 10 min rodd. Gymmade ca 90 min men hoppas jag känner mig tillräckligt fräsch för att springa minst en timme imorn i alla fall!

Fick nyss ett sms från min kollega Per där han berättade att de förlorade dagens fotbollsmatch, de är i div 6 tror jag, med 13-0. Gissa vem som är målvakt i hans lag?! Helt klart dagen roligaste! Man kan inte säga mycket mer än bättre lycka nästa gång! =D

Nu ska jag fixa i ordning mig så vi hinner till restaurangen i tid. Sen blir det schlager!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0