Fia med hutt!

Idag blev det en lång dag på jobbet. Tänkte ta bussen hem vid 16 (då är jag hemma runt 17) men satt i ett halvmöte med chefen angående vad som behöver göras med våra siter så fick ta bussen som gick hem vid 17.15. Riktigt drygt att åka buss när man är van att åka bil! Går dubbelt så fort att ta sig hem med bilen. Hoppas Per blir frisk till nästa vecka! Eller redan till lördag för den delen. Hade planerat en "Smirnoff-kväll" imorn tillsammans med Per, hans respektive och Hannes. Skjuter dock på det till lördag så länge och hoppas på att han blir frisk! =) Fått ett nytt fia med hutt spel i glas, det andra är ganska väl använt och spelplanen väldigt knölig, som måste invigas!

Nu blir jag nostaglisk så jag lägger in en bild från den gamla goda tiden när jag bodde i Göteborg och fia med hutt spelades flitigt på förfesterna! =)

'
Jag  på golvet i mitt studentrum på Rotary och Petter som sitter i stolen, han var med i samma förening som mig.

Efter jobbet blev det träning. Sprang till gymmet, tar ca 10 min, och värmde sedan upp lite ytterligare med rodd. Sen blev det styrketräning i ca 80 min och därefter jogging hem. Det sega med att träna så sent, kom hem vid 21.30, är att man inte får så mycket kväll. Har precis ätit klart och klockan är 22.50 liksom... Hannes gjorde jättegod creme fraiche sås med bacon och till det hade vi pasta, tur att man har en pojkvän som kan laga mat! =)

Nu är det läggdags. Upp tidigt imorgon eftersom jag måste ta bussen.... God Natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, tur att DU har en pojkvän som kan laga mat iaf, haha! :D

2009-01-30 @ 14:03:49
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0