Tredje gången gillt!

Måste börja gå och lägga mig i tid! Sjukt trött i morse som vanligt men är så trist att gå och lägga sig tidigt. Man får inte så mycket ledighet annars efter jobbet. Fick ta bussen hem från jobbet också eftersom Per, som jag samåker med, kände sig dålig under dagen och åkte hem tidigare. Idag tog jag iaf steget från att ha mössa på mig till att ha ett hårband! =)


Nyinhandlat hårband för att få en kontrast till håret. Ser lagom nöjd ut! =)

Efter jobbet blev det rullskidor i 45 min som fick stå för dagens träningen. Tredje gången jag åker och det går bara bättre och bättre! Hade längre stavar idag också, tog mina riktiga längdstavar och bytte trugor, vilket nog var en bidragande anledning. Måste lära mig att använda hela kroppen mer bara men tror det kommer ju säkrare jag blir på skidorna, är fortfarande lite vingligt! Efteråt körde jag lite hemträning i ca 45 min. Har totalt tappat i träningen med min egen kropp som vikt, får lägga till fler armhävningar och sit-ups i veckoträningen.


På språng! Notera lemuren som sitter på köksfläkten =D

Nu ska jag inta dagens godisranson, ICAs mandel och frukt choklad samt en pingvinstång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad du tränar! Jag har inte tränat sen i november. :S

2009-01-29 @ 08:50:36
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste hålla igång inför tjejvasan och stafettvasan! =)

2009-01-29 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0