Löpning x 2

Måste komma tillbaka till rutinen att blogga dagligen...

Gick som jag nämnde i föregående inlägg ut och sprang i tisdags, blev 7 km på ca 35 min. Kändes otroligt lätt i benen att springa och borde ha ökat tempot tidigare än vad jag trodde men blev en rejäl genomkörare i slutet ändå. Måste börja pressa mig själv mer när jag tränar, ta mig ur komfortzonen! =)

I onsdags blev det vilodag. Eller körde lite styrka hemma men bara i ca 20-25 min...

I går blev det ett intensivgympa pass. Var Ia som hade det så det var ganska slappt men hon har så många bra låtar! Förutom Black Jack med "Inget kan stoppa oss nu" var det även Basshunter med "Booten Anna" och en relativt ny E-typ låt. När de låtarna kommer går det hur lätt som helst att göra övningarna!! Inhandlade också en klocka på Stadium som jag kan ha när jag springer så jag kan börja pressa tider när jag springer.

I dag blev det löpning i ca 50 min, inte helt säker på hur lång sträckan var men ca 9 km skulle jag tro. Var seg i benen efter gårdagens pass så blev bara lätt jogging.


Bild efter tjejvasan.

I går fick jag mail från Friskis att jag ska få komma dit på intervju för att eventuellt bli uttagen till instruktörutbildningen, spännande!

Nu ska jag nog sova, upp tidigt för att gå till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0