Trevlig start på veckan!

Haft en trevlig helg och start på veckan!

Lördagen börjades med ca en och en halv timme på gymmet, tog det lagom lugnt eftersom jag inte gymmat på några veckor. På cykelfärden från gymmet missbedömmer Hannes en sväng och kör rakt in i mig, jag voltar och åker ner med ena knät rakt i asfalten, mitt styre blir skevt och Hannes framhjul ytterst skevt. Av någon anledning blev jag inte förvånad över det inträffade, en vanlig dag med min förvirrade pojkvän! =)

Under kvällen avnöjts martini, vin, smirnoff, cider och ytterligare lite smirnoff. Sedan blev det utgång på Harrys, älskar deras nedre dansgolv, många mycket bra klassiker och givetvis schlager!

Söndagen fördrevs mestadels på soffan i ett halvvaket tillstånd. Sedan blev det Ängö pizzerias otroligt goda Kebabsallad i bröd, lätt godaste kebabsalladen någonsin! Ingen träning...

I dag sprang jag en runda på ca 30 min i Mörbylånga efter jobbet. Var inte kul att springa idag, sjukt segt. Sedan var vi några stycken som var bjudna på¨middag hos en kollega. Blev ris och en jättegod asiatisk kokosmjölk/kyckling blandning. Bullar, choklad och morotstårta till efterrätt.

På vägen hem bestämdes att det blir Söderport på torsdag och schlagermiddag och utgång på lördag, vill ha helg nu!

Så tråkigt utan bilder så lägger upp en bild på lilla Aska och en skev apelsin från senaste besöket i Viken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0