Veckan som gått

Den här veckan har gått otroligt fort, mycket att göra på jobbet!

I tisdags blev det intensivgympa, har nog aldrig varit så segt med gympa tidigare. Var helt slut i kroppen, skumt...

I onsdags blev det ca 90 min på gymmet, kände mig återigen seg i kroppen så tog det mestadels lugnt. Inte kul att träna när man inte kan pressa sig som man vill!

I går blev det vilodag, hann helt enkelt inte träna och var nog lika bra det med tanke på hur det kännts tidigare i veckan. På kvällen gick vi till Söderport, ett jättemysigt ställe. Var JAM-kväll och Per hade tänkt spela tillsammans med hans gamla bandmedlem men de ville inte vara först ut på scen så det blev inget av trots många öl. Trevlig kväll i alla fall även om huvudet värket något i morse...

Idag har det blivit lite hemträning med egen vikt samt hantlar, även en kort löprunda på ca 20 min. Kände mig riktigt pigg i benen i dag så i morgon får det bli minst 9 km iaf!

I morgon kväll blir det däremot äntligen Smirnoff-kväll med Per och hans flickvän Malin!


En 3 l Smirnoff flaska som syster Anna köpte hem efter en resa i Baltikum för några år sedan. Gick åt alldeles för fort... =)

Saknar den gamla goda tiden men nu har det börjat ta sig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0