Simning

Seg i benen var jag även idag, hoppas de återhämtar sig snart så jag kan köra för fullt på Nordic-passen i veckan sen!

I eftermiddags åkte föräldrarna till Mora så Hannes och jag fick ha hand om hunden (Bella). Ville till Ärån och simma och tog en promend med Bella dit, planen var att Hannes skulle sitta med Bella och läsa eller dylikt medan jag simmade. Bella blev dock smått hysterisk bland bilar och folk så vi vände hemåt. Var dessutom fullt med ungar som säkert skulle ha stört. Åkte istället dit en sväng i kväll när föräldrarna kom hem. Betydligt lugnare med folk och fick simma mina 2 km i lugn och ro. Tog ca 50-52 min att simma. Kände av insidan på höger knä lite. Efter Vansbosimningen haltade jag dagen efter pga smärtan i knät men då kändes det inget under själva simningen. Segt när kroppen inte håller 100%.

I morgon blir det vandring vid Kungsleden, utgår från Högfjället. Hoppas på att väderprognoserna inte stämmer så vi slipper regn! På torsdag bär det av tillbaka till Sthlm!



Bild från målgången av Vansbrosimningen i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0