Vandring

Idag bar det av upp till Högfjällshotellet för att vandra. Var en riktigt fin morgon här i Lima men så fort vi körde av uppåt Sälen kom vi in under molnen, dock klarade vi oss från regn med undantag av några droppar.

Vägen vi vandrade var nog den mest lättvandrade fjällvägen någonsin, var handikappanpassad och därmed asfalterad i början och sedan grusbelagd. Totalt var det 4 km vandring till en stuga där vi pausade för nyponsoppa, kaffe och macka. Sedan vände vi och gick samma 4 km tillbaka. Totalt alltså 8 km promenad i makligt tempo.

När jag väl är hemma i Stockholm igen (imorgon!) ska jag lägga över alla bilder och komplettera inläggen med några av dem. Lite facebook-album ska skapas utifrån diverse sommarbilder också!

Nu ska jag fortsätta titta på Live-sändningen från mitt CrossFit-gym. De satte upp en webkamera i förra veckan som numera alltid är igång när det är pass, kul! Hemsida: http://crossfitnordic.se.
Och Linda, surfa in där och kolla när ett Gratis/Prova på pass passar så du får testa lite CrossFit! :) Ta med Andreas också vettja!

Upddaterat inlägg med bilder!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0