2010!

Haha, long time no see! Ska återigen göra ett försök med bloggen... Önskar mig lycka till!

Ett av målen med 2010 är att göra en riktig klassiker. En annan är att bli riktigt bra på CrossFit och eventuellt kunna tävla i det. Jag ska även vara gyminstruktör på Friskis (licensieras den 22 januari) och hoppas på att bli en duktig instruktör och ha många lärorika instruktioner!

Så, träning kommer vara huvudfokus igen. Inget konstigt med det då det är en stor del av mitt liv!

Hittills i år har jag, träningsmässigt:

3 jan: Åkt 12 km längdskidor i Svartbäcksmåla (börjar äntligen få till tekniken på diagonalåkningen). Varit tillgänglig instruktör på Friskis i 2 h. Lite folk på gymmet med frågor så blev ett extra träningspass för dagen med marklyft (50-60-70-75, är inte så stark där än), teknikträning med power snatch och snatch samt overhead squats med 20 och 25 kg på stången. Därefter lite magtränig med medicinboll.

4 jan: Idag till och med. Börjar året lugnt med 2 träningspass på 4 dagar... I alla fall, 75 min cirkelfys. Riktigt bra pass Karin fått ihop, vissa CrossFit-inspirerade övningar vilket är extra skoj! Var ganska sliten i kroppen sen gårdagens dubbelpass med det gick. I morgon blir det kanske CrossFit på Kalmar AK om tränaren tar tag i sig själv efter julen!

Sov dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0