Inför SM...

Ska bli otroligt spännande och se vad det blir för pass som kommer på lördag, släpps imorgon kl 9! Kunde dock redan i går konstatera att jag vet vilka de flesta är som ska tävla individuellt bland tjejerna. Spännande!

I övrigt känns det generellt ganska kasst. Domningar i högerarmen under gårdagen, pga min högeraxel som gått upp alldeles för mycket tyvärr, ont i ländryggen och känningar i knäna. Men jag hoppas att allt kommer kännas bra på lördag!

Vilodag igår och även idag. Hade idag först två fortsättningsinstruktioner på Friskis och var sedan en timme tillgänglig instruktör. Tänkte träna lite då men kom inte på något som inte skulle förvärra de "skador" jag redan har. Att ställa sig på löpbandet eller sätta sig i roddmaskinen kändes inte heller allt för aktuellt när man ska vara tillgänglig som instruktör.

Kul med snö idag i alla fall! Så länge man befinner sig inomhus vill säga. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0