Göteborg

Blev halvdag på jobbet idag för att hinna med det inbokade tåget till Göteborg, skönt att gå lite tidigare då veckan varit hektisk! Passade även på att utnyttja burrito-kupongen från SM för att köpa lunch på Serrano innan vi gick till tåget, perfekt "ta med" mat som dessutom är jättegod!

För ovanlighetens skull är inga träningskläder nedpackade utan halva väskan tas istället upp av min gamla overall från studenttiden på Chalmers. På lördag är det nämligen den årliga omsittsen för min festförening, ska bli riktigt kul att träffa föreningsfolket igen! Även om det sannolikt innebär att det kan bli en seg tågresa hem på söndag sen! :)

På måndag hoppas jag dock att jag ska vara redo att ta tag i träningen på allvar igen!


En av många förfester hos mig under studenttiden i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0