Remiss till röntgen - igen

Förra veckan hade jag inte tillgång till dator i större utrstäckning och även om jag hade haft det hade jag nog inte hunnit eller orkat skrivit något! Intensiv vecka.

Till att börja med resultat från besöket hos dr Anders Valentin den 2 augusti:

Kort sammanfattning från min sida, stod bra beskrivet på remissen sedan tidigare, kort undersökning av höften vid olika vinklar (börjar kunna det här nu...) och ett konstaterande att fler röntgenbilder behövs eftersom inget jag testat på gett resultat hittills.

Fick två remisser. En remiss för magnetröntgen med kontrastvätska och en remiss för vanlig röntgen i massa olika vinklar. Så nu inväntar jag kallelse till röntgen. Ska ringa dem i morgon och höra när jag kan förvänta mig att det blir av. Normalt ska de ha max 1 veckas väntetid i alla fall men i och med att det varit semestertider vet man aldrig. Några dagar efter att röntgen är avklarad kommer Valentin, efter att ha tittat på resultatet, ringa och meddela vad nästa steg är.

Blogg.se går segt så det får räcka idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0