"Respekt till dom som håller på med crossfit"

Mina systrar verkar tycka Crossfit är jobbigt, kan inte förstå varför! =)

Skrev ihop ett program för min yngsta syster Sara att följa de kommande 2 veckorna efter jul, ihop komponerat utifrån ett dokument (skapat av Jonna) med en massa roliga kroppsviktspass. Kommentarerna på facebook talar för sig själva...





Tydligen har syster Emma hängt på några pass också och fått testa på den underbara övningen burpees! =)

Syster Annas kommentar är baserad på hennes upplevelse efter ett Gratis pass på Nordic. Detta involverade en stor mängd pull ups och gjorde så att hon knappt kunde ta av eller på sig en tröja på en vecka! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Anna kan ju inte ens öppna en chipspåse utan att få träningsvärk, haha. Nävars. ;) Impad av att Sara och Emma testar på. Ja, vi får ta det där med Nordic vid tillfälle. Jag gör i stort sett allt utom någon mer avancerad axelövning efs jag har problem med dem.

2011-01-03 @ 15:14:15
URL: http://strongme.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0