Åter i Stockholm

Tillbaka i Stockholm igen, kom hem från Östersund igår kväll.

I går blev det ca 10 km på skidor. Kände mig ändå ganska sliten och spåren var inte superbra så blev lagom långt. Totalt 56 km mer i benen efter den här helgen. Får se när nästa skidpass blir. Ser ut att bli plusgrader nästan hela veckan så risken är att snön smälter bort för mycket.


Utsikt från vår lägenhet på Camp Södergren, skidspåren några meter från dörren! Fick exakt samma lägenhet som på förra årets träningsläger.

Idag var jag hos min naprapat på andra behandlingen med stötvågor. Ska testa lite axelövningar i veckan och se om det känns någon skillnad än.

Dagens "träning" fick bestå av aktiv återhämtning. Har fått två nötningspass att alternera med från Rickard och körde båda idag samt lite axelrehab och foam roller rullningar hemma. Kändes riktigt stelt efter skidåkningen. Dålig på att stretcha efter jag åkt skidor och ljumskarna var inte helt med mig idag.

Nu är det dags att se på "The Office", riktigt rolig serie. Dwight är min nya idol! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0