Funderingar

Igår blev det träning på Friskis. Uppvärming 7 min på Crosstrainern, fungerar faktiskt bra att köra den ibland. Min chans till någon form av konditionsträning! Sedan blev det väldigt lam träning, axeln kändes sur och ben och bål körde jag ordentligt i går så körde det som gick.

Latsdrag: 3 x 10

Ringrodd: 3 x 10

Lite bålträning, rotatorkuff i kabelmaskin och diverse armar. Försökte mig även på att stå lite fritt på händer genom att ha ett visst avstånd till väggen, lång väg kvar att gå där kan man lugnt säga!

-----------------------------------------------------

Har på senaste funderat hur jag ska lyckas hålla motivationen uppe med träningen ända tills en eventuell operation tar plats. Är så tråkigt att gå till gymmet och bara köra massa enformiga och sega övningar. Axeln som kommit tillbaka igen gör inte det hela bättre heller. Semestern kommer lägligt, då ska jag fundera ut mål jag ska ta tag i när jag kommer tillbaka som förhoppningsvis kan göra det roligt att träna igen. För det här är värdelöst.

  
Sammanbiten (fast här var jag nog ganska glad egentligen) och fundersam (ältar min träningssituation i vanlig ordning), min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0