Lite blandat

Värmeslag, alldeles för varmt idag men ska inte klaga för då blir folk arga! :)

Igår blev det ingen träning, hamnade på en konsert med Bryan Adams på Grönan istället. Riktigt seg konsert men fick höra både "Summer of 69" och " Heaven" så jag är nöjd! Numer har jag även ett "Grönt kort" så kommer in gratis resten av säsongen. Ska utnyttjas för att se åtminstone Flogging Molly och Alice Cooper som även de uppträder i sommar.

Har för övrigt inte tänkt på att Grönan ligger så nära jobbet och att spårvagnen går enda fram till entrén. Egentligen borde man utnyttja det faktumet och ta en snabb visit till grönan och åka typ " Insane" eller någon annan rolig attraktion om man känner sig seg. Perfekt lunchutflykt!


Insane.

Idag blev det hemträning. Värmde upp med promenad och kort jogging innan. Var hos sjukgymnasten igår och han sa att jag kunde testa och springa, så länge det inte gör ont under tiden eller efter ska det vara lugnt. Blev dock inte många minuter idag, rätt seg i höften efter en hel del omkringvandrande på stan.

Under träningen lade jag fokus på armar och bål. Väligt blandat så svårt att skriva ner något strukturerat om vad jag gjorde!

I morgon är planen träning på utegymmet i Grimsta!


Utegymmet vid Grimsta.


Kommentarer
Postat av: SuperSHEro

Fasen nu bara måste jag ju till grönan i sommar! Insane? Oh yeah. Insane!

2011-06-12 @ 22:11:08
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0