Gott och blandat

I dag var det instruktioner på Friskis samt egen träning. Benpass med inslag av dragövningar känns som en bra sammanfattning. Körde lite axelrehab också.

Ben: Excentrisk benspark, excentrisk lårcurl, baksida lår på boll, enbens höftlyft, vadpress.

Drag:
Excentriska pull-ups 4 x 5, Ringrodd 4 x 10, ryggresningar.

Att komplettera i morgon, tidsbrist.

-------------------------------------

I går blev det förutom läkarbesök massa bålträning med en mängd magövningar samt en hel del stretch. Har blivit riktigt rörlig i baksida lår, det ger resultat!

--------------------------------------

Ingen träning i helgen men hade möjlighet att testa på Capoeira i lördags. Blev dock ingen för min del (massa höft hela tiden) men såg på när Anna och Kyono körde ett pass. Verkar riktigt kul och ska absolut prova någon gång när jag blir skadefri! Imponerande kroppskontroll hos de som tränat ett bra tag! Efteråt blev det lite mat, dryck och bio med anledning av min födelsedag nästkommande dag! :)

Sushi-preimär (visserligen vegetarisk men jag stod ut när de andra åt "riktig") på Råkultur följt av fika och sedan Monks goda mörka lager. Därefter bio "Baksmällan II" med tillhörande meny följt av mat och öl på "Texas burger" i Kungshallen. Avslutade med intressant öl (Kwack; 8,4% söt öl som man drack ur labbliknande glas) på "The Shakespear inn".

Inget speciellt firande på själva födelsedagen med undantag av tårta och jordgubbar. Är födelsedagen verkligen något att fira efter man fyllt 25?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0