Det blir inte alltid som man tänkt sig :)

Igår skulle jag tränat men blev inte så...

Generellt onyttig men trevlig dag och kväll igår! Börjar med att följa med till Ciao Ciao på lunch och faller för grupptrycket och beställer en pizza. Att beställa pizza till lunch när man jobbar är sådär, blir så himla mätt och trött efter det men efter två koppar kaffe kände jag mig hyfsat återställd igen! :)

Efter jobbet hade jag planerat att gå och träna men var lite folk som skulle på AW så tänkte hänga med en stund i alla fall. Hamnade på Grodan och efter en öl (här skulle jag gått egentligen) blev det en cider, följt av vin på Kåken/1900 och Mojito på Nordic Light... Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig men trevligt var det och gårdagens förlorade träningspass tänker jag ta igen idag! Hade annars planerat in en vilodag men man får vara lite flexibel ibland!


Jättegod Mojito!!

Idag har en promenad på ca 8 km hunnits med och nu är det in till stan för träning på Friskis som gäller!


Fint väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0