Middag i Stadshuset

Är så sjukt trött efter de senaste gångna två dagarna! Har varit med som utställare för O2 på Vind 2011 så har varit intensiva dagar. Gårdagens mässdag avslutades med middag på Stadshuset i Gyllene salen och sedan var vi ganska många från O2 som drog ner till Riche vilket resulterade i att jag var hemma runt 3 i natt. Trött idag men det var riktigt roligt. Finns så mycket trevliga personer i mitt företag! :) 


Stefan Gunnarsson (från "Så ska det låta") stod för underhållningen till kaffet.

Ingen träning igår eller idag. Hade tänkt träna idag men de få timmarnas sömn tog ut sin rätt så avstod. Att ha stått så mycket under de senaste dagarna har även förvärrat höften, inte bra... Men nu känns det verkligen som att den kommande höftoperationen är helt befogad!

----------------------------

I måndags var det gyminstruktioner men blev ingen direkt träning för min del mer än lite rehab. Testade att svinga lite, 16-20 kg. Kändes OK i höften under tiden men inte efteråt.

I tisdags blev det dragfokus på Friskis.

Inåtrotation i kabel: 3 x 10/10

Utåtrotation i kabel: 3 x 10/10

Enarms latsdrag: 3 x 10/10

Sittande rodd: 4 x 10

Strikta pull-ups: 4-3-2-1

Plankan: 3 x 2 min

Sidoplankan: 2 x 1,5 min

Diagonaler på boll: 3 x 20

Samt lite belastad axelrehab och kipping pull-ups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0