Hos osteopaten

Onsdag

Tänkte träna men blev bara stretch och rehab. Haft svårt med motivationen den här veckan, stör mig otroligt på min vrist!

Torsdag

Hos osteopaten idag. Har blivit en lite annan inriktning på min behandling sedan förra gången vilket känns bra. Kändes tyvärr som om höften mer eller mindre alltid gick tillbaka efter de första behandlingarna även om de förde mycket gott med sig.

Idag nämnde jag Jowseys teori om vad som ligger bakom mitt höftproblem så han tittade även på min högervrist. Han kunde likson Jowsey konstatera att den är extremt orörlig. Utifrån det fick jag kopplingen till min höft beskrivet på ett riktigt intressant sett och som går i linje med det Jowsey sagt, fast uttryckt på ett annat sätt. SI-leder, kompressioner, rotationer m.m. Känns helt logiskt i alla fall! Så han började delvis behandla utifrån den synvinkeln och för första gången har jag mindre ont efter en behandling än innan! :) Måste ju vara positivt i alla fall! Bara hoppas att det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0