Träning

Måndag

Gyminstruktionerna drog ut på tiden vilket innebar att jag inte hann träna som jag ville så åkte hem istället.

Tisdag

Strikta pull-ups: 8-8-6-6-6-4-4-4

Ringrodd: 4 x 8

Diagonaler: 3 x 10/10

Diverse rehab och lite bål.

Onsdag

Började med lite HSPU och tunga hantelpressar (16,3 kg) men det kändes inte bra alls så satte fokus på andra övningar.

Bottoms up kb-pressar: 5/5-5/5-5/5-5/5-5/5, 12-14-14-14-14 kg

Armhävningar med fötter på pilatesboll: 6 x 10

Tricepspress: 3 x 8

Excentrisk benspark och lårcurl: 3 x 8/8. Tråkigt att börja köra sånt här igen men så länge min vrist strular har jag ännu mer begränsat med övningar att köra...

Squats med pilatesboll mot vägg: 5 x 15, 8 kg hantlar i händerna.

Höftlyft och sidolyft.

Diverse bål: Plankan på boll, dragon flag, L-sit.

Torsdag

Osteopatbehandling = vilodag.

Tror squats med pilatesboll som jag körde igår triggade igång vristen lite, körde ändå så fotleden var 90 grader. Kändes helt OK i början på veckan men idag var vristen stel så osteopaten fick jobba lite med den idag när jag ändå var där. Får se hur det känns imorn, just nu känns den bara allmänt mörbultad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0