Välförtjänt helg!

Vilken dryg vecka det har varit, riktigt skönt med helg! Och första gången på länge som jag är hemma innan kl 19 på en vardag. Snittar nog på en "tidig" vardag i månaden så helgerna är efterlängtade!
 
Torsdag
 
Hade gyminstruktioner i vanlig ordning och däremellan samt efter blev det höft-knä-fotrehab, excentrisk benspark (5 x 8/8), baksida lår på boll (5 x 15) och diverse bål- och sätesövningar. Tycker sätesaktiveringen blir bättre och bättre!
 
Fredag
 
Planen var ett ganska lång träningspass men väl på gymmet kände jag mig inte alls i form så körde lite rörlighetsträning, stretch samt bottoms up kb-pressar (5-5-5-5, 8-12-14-14 kg) och åkte hem. Och det var nog vettigt gjort. Vissa av mina skador som "legat vilande" ett tag känns som om kan vara på väg och dras upp igen så får hellre bli en träningsdag för lite än en för mycket ett tag framöver.
 
Dags och ta helg med pizza och skumtomtar! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0