Valdemarsvik

Saras dator stängde bara av sig hela tiden igår så hann inte lägga ut inlägget.... men nu kommer det! =)

Nu är jag hemma i Valdemarsvik. Efter några timmars bussresande och några varma mackor senare sitter jag nu och skriver på Saras dator. Hala tangenter! Är på grund av hemresan jag inte hann blogga igår, prioriterade träning och packning. Gårdagens träningspass bestod av ett 75-90 min långt cirkelfyspass. På det passet tränar man stationsvis, 13 stationer. 45 s träning 15 s vila, nästa station osv. Totalt tre varv. Tyckte det var lite för lätta övningar men men, lite svettigt blev det iaf.

I dag blev det ingen träning eftersom jag åkte till Viken direkt efter jobbet. Bara hem och hämta skidorna och väskan emellan. Det är för att jag ville få hit skidorna som jag åkte hem i helgen. Pappa tar med sig dem till Lima sen nästa helg så är de där till tjejvasan, ytterst praktiskt! Slipper jag släpa dem på vägen upp, skeptisk till att ha med sig skidorna på flyget... Så oförsiktiga som de är med vanlig passning kan man bara tänka sig hur de kan hantera skidorna! Är främst längdskidorna jag är orolig för, inte riktigt lika tåliga som slalomskidor. =) Men men, i vilket fall slipper jag ju det problemet nu!

Här kommer en bild på dagens inköp av snacks, ingår att svulla när man är hemma! =D


Shopping på ICA.


Jag vid Saras överhettade dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0