Konstiga satelliter

Idag har jag träningsvärk i hela ryggen, axlar, armar och bröst. Blev därför inget pass på CFN då man aldrig vet vad det blir för något man ska köra förrän man kommer dit. Dock var jag väldigt pigg i benen så gick ut och sprang en runda. Dock vet jag inte vad satelliterna och min GPS-klocka höll på med i början så vet inte exakt hur långt jag sprang men var ute i totalt 26 minuter och 50 sekunder i alla fall. Snittade 4.53 min/km vilket innebär att jag sprang ca 5.4 km.

Nu ska snart Hannes och jag cykla in till Serrano och äta burrito! Är ca 10 km dit så det blir lite träning det med! Ska ut och fixa kedjan på min cykel först bara, är jätterostig. Fått en gratis matbiljett av CFN (en person som äger Serrano tränar där) som vi ska utnyttja då den går ut idag, ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0