Söndagsseg

Och så var det en vecka sedan senaste blogginlägget, går bra det här. Tur att CFN alltid bloggar om deras pass så man kommer ihåg vad man tränat senaste veckan!

Idag har jag däremot inte tränat, kände mig riktigt bakis i morse trots att det starkaste jag drack igår var vatten. Beror troligtvis på en överdosering av carbonara, chips och tårta som Anna stod för igår kväll. Så istället för träning blev det lite städning och shopping i Vällingby C. Köpte en jacka (variant fårulls-skinnjacka), en tröja och en Yoga-matta. Ja, eftersom jag inte tog mitt till gymmet idag tänkte jag prova på Yoga. Ska bli spännande! Smidighet är till stor fördel när man kör CrossFit så jag hopps på stordåd!

Uppdaterar med senaste veckans träning i ett senare inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas det kommer ett inlägg med bilder med

2010-08-29 @ 17:39:43
Postat av: Stina

Se nästa inlägg! :) Vad är din bloggadress igen?

2010-08-29 @ 18:17:51
URL: http://stinastone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0