Bildspel

Jag måste verkligen se över min layout om jag ska göra ett seriöst försök att börja blogga igen, när ska det hinnas?! Inte alls insatt.

Om det blir träning idag återstår att se. Ingen gemensam CrossFit träning på Kalmar AK tyvärr, tränaren var sjuk. Kanske blir dagens pass från CrossFit Nordics sida (www.crossfitnordic.com) om jag tar mig till gymmet. Stänger redan kl 19 och är sliten i kroppen. Gick fort att bli det! Som nämnt, återstår att se...

Tänkte i alla fall lägga upp väldigt blandade bilder från sommaren/hösten/vintern 2009 (laddar in bilder från kameran för första gången på väldigt länge...).

Tjao!


Fin dag i fält med jobbet i somras.
Fin dag med jobbet i somras.


I Lima inför danbandsveckan, muntert sällskap :)


En annan fin dag med jobbet i september!


Häftig site med mycket stenblock!


Sara, Bella och Emma i Viken.


Snö utanför dörren.


Nyårsbesök från Göteborg.


Gott nytt år!


Första dagen på 2010 och havet lutar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0