Bara två veckor kvar!

Japp, nu är det till och med lite mindre än två veckor kvar till jag ska opereras! Under förutsättning att jag inte blir sjuk eller att operationen blir inställd av någon annan anledning. Är förkylningstider nu men får göra vad jag kan för att inte dra på mig något!

Träningsmässigt har det hittills blivit två dagar den här veckan.

I måndags hade jag återigen fullbokade gyminstruktioner så fick inte tillfälle att träna förrän sent på kvällen. Blev lite axelrehab, flyes, bål och drag. Lite av varje med andra ord. Strikta chins blev det 4-3-2-1 i, har tappat massa där sedan min axel började strula igen i somras. 

Igår blev det också lite av varje. Höften kändes bra så var "tvungen" att trigga den lite för att inte börja få kalla fötter inför operationen. Front squat fick stå för det.

Front squat: 10-5-5-5, 30-40-40-40 kg. Kändes bra i början men under de sista seten gav sig den bekanta höftsmärtan till känna. Träningsvärk i benen idag så förde något gott med sig också! :)

Enarms kb-press: 8-5-4-5-5, 12-14-16-14-14 kg. Kan ha kört ytterligare ett set med 14 kg men kommer inte riktigt ihåg...

Sedan lite övningar för att "hitta sätet" samt för bålen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0