I'm back!

Väldigt dåligt med bloggandet senaste månaderna men har varit i en träningssvacka och det är först nu det börjar styra upp sig igen. Så nu är det dags att fortsätta föra träningsdagbok!

Dras fortfarande med mina skador (samt även löparknä nu, såklart fick inte knäna vara i fred) men tycker ändå att samtliga är på rätt väg. Har påbörjat lite nya behandlingar också. Gått till FysioEtana två gånger hittills med fokus på min fot (och även lite höft) och har fått med mig lite nya sätt att tänka på som gett resultat. Var även på idrottsmassage hos Juha Nissinen igår för att främst mjuka upp mina extremt spända ITB-band som gett upphov till mitt löparknä (höger knä men även känningar på vänster sida). Kan inte förstå att jag inte provat på massage tidigare?! Väldigt behövligt och nästa gång får han ge sig på fler muskler, känns som om samtliga muskler kompenserar för diverse saker!

I övrigt började jag på en nybörjarkurs i crawl i torsdags och första passet var superkul! Totalt består kursen av 8 lektioner. Otroligt hur mycket framåt det faktiskt gick under första lektionen så ser fram emot att se vart man står efter att kursen är slut! Men blir mycket nötande framöver, ska se försöka få till minst 2 simpass (optimalt 3) i veckan utöver de schemalagda lektionerna. Får kanske kombinera gym och simning för att få det och gå ihop men det blir nog bra!

Lägger in lite bilder nedan från semestern för att göra inlägget lite roligare! :) Tillbringade 3 veckor på Bali och Lombok och avslutade men en veckas bilsemester i Dalarna och Östersundstrakten.
 
Klättrade på en halvaktiv vulkan (Mount Batur) på Bali.
 
Gili Meno (Indonesien) - superfin snorkling runt denna ö!
 
 
Svängde förbi Åre "på vägen" mot Östersund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0