PR i strikta pull-ups!

Måndag och tisdag vila, mkt på jobbet.

Idag träning på Friskis med drag- och bålövningar i fokus.

Strikta pull-ups: 10 (PR)-5-5-5, pronerat grepp. Kul med PR! :) Även om jag tycker det är fusk att köra med pronerat grepp, men är det som fungerar bra för axeln just nu.

Stångrodd: 10-8-6-5-5-5, 20-30-30-35-35-35 kg. Fungerade bra för hals/trapezius även idag!

Ringrodd: 3 x 10

Backflyes med hantlar: 3 x 10

Toes to bar: 5 x 10. Tufft för underarmarna sista setet!

Fällkniv ståendes på huvudet: 2 x 5

Halv dragon flag, roll-out med skivstång, sida till sida med boll (6 kg), sit-ups, benlyft på bänk.

-------
 
Innan jobbet idag var jag hos min sjukgymnast för att se över mitt knä. Han tyckte det såg ut som löparknä och viss irritation i en slemsäck. Fick lite övningar som jag ska köra och nästa gång blir det akupunktur i hopp om snabbare läkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0