Pressat

Vila igår och träning på Friskis Lindhagen idag.

Inledde träningen med massa stretch och foam rolling för att mjuka upp sidan på högerbenet. Mitt löparknä har varit riktigt surt idag, huggande smärta när jag går upp och nedför i trappor bl a. Bra att jag har tid inbokat för idrottsmassage på fredag! Ingen benträning idag med andra ord...

Bröstpress med hantlar: 10-10-10-8-6, 10-12-14-16-18 kg. Försökte hitta en lagom vikt att köra ca 5 pressar med. Så sällan jag kan köra bröst pga min axeln men i dag fungerade det jättebra!

Hantelpress: 3 x 5 med 14 kg

Strikta pull-ups: 1-2-3-2-1, pronerat grepp.

Lite tricepsövningar, häng i ringar, diagonaler på boll, varianter på dragon flag, några toes to bar samt lite andra bålövningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0