Afterwork och träning

Måndag

 

Promenad på skoterleden 6-7 km upp till utsiktspunkten och sedan tillbaka. Höll ganska högt tempo så benen fick jobba bra i uppförsbackarna!

 
Ensamma-trädet!
 

Tisdag

 

Kort afterwork (nöjde mig med en öl) följt av träning på Friskis City. Sjukt trött så blev snabb träning för att komma hem i någorlunda tid.

 

Inåt- och utåtrotation i kabel: 3 x 8/8

 

Enarmslatsdrag: 3 x 10/10

 

Axelpress med hantlar: 10-8-6-6, 11-13,6-13,6-13,6 kg. Vid sista nedtagningen av hantlarna var jag duktig och drog upp min hand lite. Störigt att den är så lättretad!

 

Fälkniv med medicinboll: 3 x 15, 8 kg

 

Sidorotation i kabeldrag: 3 x 12/12

 

Sit-ups till V-sit: 3 x 8, så sjukt bra och jobbig övning!!

 

Sidoliggande höftlyft: 3 x 12/12

 

----------------------------

 

Avslutar med en bild på en finbil i finväder! Pappas bil men hade en likadan hyrbil över påsk, och den var dessutom alldeles för smutsig för att få vara med på bild :)

 
 
Nu ska jag äta och slötitta på "Get him to greek", Jonah Hill är så sjukt bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0