Dragon flag!

Onsdag
 
Vila. Lite triggerpunktsbehandling hemma på kvällen.
 
Torsdag
 
Först en gyminstruktion på Friskis och sedan helt värdelös träning. Tog visserligen mer än vad jag brukar när jag körde inåt- och utåtrotation i kabel (3 x 8/8 av vardera), alltid något, men i övrigt kändes kroppen inte alls bra. Knät och axeln kändes av samt att min utsida hand inte vill bli bra, riktigt störigt men får väl ge det lite tid. Körde någon enstaka höft-knä-fotrehab övning (i kabel samt på balansplatta) också. Och så avslutade jag med några dragon flags, sugen på att se hur långt ned jag kunde gå och ändå klara av att vända. Har känt mig starkare andra dagar men gick hyfsat i alla fall. Resultat för hur det såg ut vid två tillfällen finns nedan.
 
Så här djupt är tanken att jag ska klara av, men är inte riktigt där än.
 
Så här djupt klarade jag av att gå som mest idag, men då var jag rätt seg sen ett antal innan. Och är ändå rätt nöjd med att det blev så strikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0