Fältjobb i Gällivare

Tisdag

Behandling hos Fysioetana. Drog ut höften och släppte på diverse andra spänningar i kroppen.
 
Flyg till Gällivare på kvällen. Riktigt seg flygresa som tog strax under tre timmar totalt tack vare mellanlandning i Kramfors, och för att planet helt inte gick särskilt snabbt. Nackdelen med att flyga turbopropp. Väl framme på hotellet sen insåg jag att jag glömt ta med linsvätska. Begav mig till ett Statoil i närheten för att höra om de hade det men icke. Så beslutade mig för att sova med linserna i och såg till att vara uppe extra sent för att minimera antalet timmar med stängda ögon. Mycket smart. Lagom trött idag (onsdag) med andra ord.
 
Onsdag
 
En jobbdag ute i fält med Sodarinstallation på schemat. Lite snöskottning och diverse jobb med Sodarvagnen fick stå för dagens träning. Fick köra ut till siten vilket lyckades reta mitt knä, men det brukar släppa relativt snabbt så hoppas det gör det den här gången också. Bra bil min kollega har i alla fall, en XC70. Även om jag själv hade valt en Audi A4 Allroad som alla andra med förmånsbil på O2 gjorde.
 
Foto taget precis när vi är klara med allt och redo att åka hem.
 
----------
 
Hemma i Sthlm nu iaf och imorgon ska jag upp tidigt för min crawlkurs. Sedan är det jobb följt av gyminstruktioner (inkl ledaruppföljning) och egen träning på kvällen. Sjukt trött nu och orkar inte tänka på hur trött jag kommer vara imorgon kväll... Kanske dags att gå och lägga sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0