Uppstart

Torsdag
 
Mjukstart på gymmet med 20 min cykling följt av rehab, stretch och rörlighetsträning.
 
Fredag
 
Uppvärmning med 18 min cykling. Pga min axel fick jag hoppa flera övningar jag tänkt köra (körde ett set av några olika dragövningar som inte fungerade bra) och det slutade med att det bara blev ett fåtal kvar:
 
Strångrodd: 5-5-5-5-5, 40-45-42,5-42,5-42,5 kg. Har i regel ordentligt fälld övrkropp när jag kör stångrodd men funderar på om jag ska testa på att vara lite mer upprätt, för att se om det fungerar med tyngre vikter då.
 
Excentrisk dragon flag: 4 x 3
 
Armhävningar: 5 x 10
 
Sidoliggande höftlyft: 5 x 10/10
 
Triggerpunktsbehandling för mina ben på kvällen, inte ett dugg skönt men väldigt behövligt!
 
Lördag
 
Vila. Börjar bli dags att dra ut in vänster höft igen, känner att det börjar bli tight. Har tid hos Martin på Fysioetana om två veckor men får se om jag flyttar fram min tid till nästa vecka istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0