Utdragen träning

Bra träning idag igen. Men vet inte vad som tagit åt mig de senaste dagarna på gymmet. Varit där i nästan 3 timmar både i går och idag. Mindre tidseffektiv träning med andra ord. Skyller det på mycket stretch och trevligt folk att prata med :)
 
Idag var det höft-knä-fotrehab dags. Värmde upp med 10 min cykling och körde rehabprogrammet efteråt. Sedan blev det lite drag:
 
Kort WOD bestående av 5 varv med
 
7/7 Renegade rows 14 kg
5 Kipping pull-ups
 
Häng i toppläget på en pull-up: 1 x 30 s supinerat grepp och 4 x 15 s med pronerat grepp.
 
Diagonaler på boll: 3 x 10/10
 
Hängande ryggresning: 3 x 12
 
Avslutade med 10 min cykling. 
 
------------------
 
Idag har jag i övrigt blivit SMS-trakasserad utav en av våra mätutrustningar. Samtliga av våra Sodarsystem skickar SMS när de behöver tankas, om elverket inte kan starta osv. Flertalet skickar till min jobbmobil men några skickar till min privata mobil (det numret är inlagt på ett antal sodarsystem vi köpte innan jag fick min jobbmobil, ändring av inlagt nummer kan endast göras i fält). Mindre roligt när ett av de systemen med mitt privatnummer inlagt får spel och skickar uppåt 100 SMS på en dag. Nu är dock problemet åtgärdat så hoppas jag kan ha ljudet påslaget på mobilen i natt :)
 
Den här vagnen innehåller ett Sodarsysten. Det är inte denna Sodar i fråga som skickat SMS men var enda bilden jag hade tillgänglig på en Sodar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0