Stark!

Måndag
 
Riktigt bra pass på gymmet. Värmde upp med lite rörlighet och 3 varv med 10 muscle snatch med 15 kg skivstång samt 10 armhävningar.
 
Hantelpress: 8-5-4-5-5-5, 12-16-18-16-16-16 kg. Aldrig pressat två 18 kg hantlar förut och tänkte bara testa en, men lyckades göra 4 st utan några problem alls! Känns som att mitt tidigare PR i militärpress på 37,5 kg är illa ute nu :)
 
Enarmsrodd: 8-5-5-5-5-5, 16-18-20-22-22-22kg
 
Liggande hantelpress: 8-8-8-8-8, 16-18-18-18-18 kg
 
Flyes: 4 x 10 och armhävningar 7 x 10. Körde armhävningar innan, mellan samt efter seten med flyes.
 
Och så lite avslutande armar. Körde några ettor i militärpress också. Eller 5 x 20 kg och sedan 1 x 30 kg samt 1 x 35 kg. Sugen på tangera eller passera mitt PR men märkte att det var mindre bra att testa det efter diverse axel och bröstövningar. Inte helt oväntat.
 
Tisdag
 
Vila. Seg i kroppen. Passade på att sitta länge på jobbet och tog mig därifrån runt halv åtta. På tal om jobb hade vi en pressrelease idag om ett projekt i norr som vi sålt till Google och Allianz. Alla mina norrlandsresor i vintras lönade sig med andra ord då det var det projektet vi nu lyckats sälja. X antal soliga bilder därifrån finns att se i mina tidigare inlägg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0