Träningsuppdatering!

Börjar komma igång bra med träningen nu (har t ex äntligen kunnat ge mig på marklyft igen!) så måste återuppta mitt bloggande känner jag. Minnet är inte som förr :) Börjar med förra veckans träning som jag skrev ned i helgen.
 
Måndag - på gymmet. Knärehab + drag. Bland annat både marklyft (5 x 6-8 med 55 kg) och enbenspress 3 x 10/10. Ringrodd 4 x 10. 7 varv med 10 armhävningar och häng i pull-ups grepp.
 
Tisdag - simning. Promenad hem från Åkeshov, tog ca 30 min.
 
Onsdag - på gymmet. Bål och press. Bland annat 5 x 5 med 45 kg bänkpress. 5 varv med 8 armhävningr och 8 fälkniv med boll 8 kg. 5 varv med 8 armhävningar och 8 ringrodd.
 
Torsdag - vila. Promenad hem från Bromma flygplats efter en dag på Öland. Tog ca 40 min.
 
Fredag - på gymmet. Knärehab + drag (Bl a både marklyft 6 x 6 med 60 kg) och enbenspress 3 x 8/8. Stångrodd (ryckbredd på greppet) 5 x 42,5-45 kg. Ringrodd: 4 x 10.
 
Lördag - vila. Diverse promenerande på stan.
 
Söndag - Uppvärmning 10 armhävningar, stretch, 3 x 10 muscle snatch med 15 kg. Pull-ups 5-5-5-4-4-3-3 (1 min vila mellan seten), stångrodd: 5 x 8 med 40 kg (1 set med 45 kg, vanlig bredd på greppet), hantelpress: 6 x 6 med 16 kg, utåtrotation i kabel 3 x 8/8, 5 x 10/10 sidoliggande höftlyftm 4 varv med 10 armhävningar och 8 fällkniv med medicinboll 6 kg, 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0