Friskis & Svettis

Så sitter jag här med en godispåse och en chokladkaka idag igen... Har verkligen ätit godis VARJE dag sen jag flyttade ner hit till Kalmar! Tog mig iaf fall för att träna idag trots träningsvärk och trötthet efter en seg dag på jobbet. Köpte sommarkort på Friskis, smidigt att gå dit på ett pass när man inte orkar motivera sig till att styrketräna eller ge sig ut och springa. Gick på ett intensivpass som var lite väl lugnt för min smak men det komme rnog kännas en del i magen imorn iaf! =) Cyklade en sväng efteråt och såg mig om lite i norra Kalmar, var så himla skönt ute! Segt att man bara har kvällarna att njuta av nu när det verkar som att värmen kommer hit!

Nu ska jag stoppa undan godiset och ta mig en kopp te istället, måste verkligen lägga av med godisätandet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0