Bra start på veckan!

I går var äntliger Per frisk igen så jag slapp ta bussen till jobbet. Sparar en del sömn på det! Kände av träningen från i söndags ganska rejäkt och funderade först på att ta en vilodag  men blev ett 90 min Ki-Box pass istället. Tycker om att träna bort träningsvärk, men det var riktigt segt i benen!

I dag däremot har jag haft ännu mer träningsvärk så blev en vilodag. Jobbade i stället lite längre än vanligt, måste ha massa plus komp inför Stafettvasan så jag slipper ta semester då, och åkte därefter för att storhandla på Maxi med Hannes. Var tvungna att köpa god mat och diverse gott för att fira att Hannes fått jobb! På fredag ska han dessutom till Uppsala och redovisa sitt exjobb och får därmed sin examen så det finns mycket att fira! =) Blev klyftpotatis, hamburgare med bröd, tzatsiki och god sallad med fetaost. Nu ska vi äta chokladfromage med grädde, samt godis och chips! Måste sluta äta så mycket onyttigt, men det är så gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fasen, tränar man så pass mycket så får man äta onyttigt också! :D

2009-02-03 @ 23:07:50
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Postat av: Anna

Gratta Hannes från mig! Jättekul ju. Vad är det för nåt?

2009-02-04 @ 08:39:28
URL: http://indiefulrok.blogspot.com
Postat av: Stina

Han har fått jobb på lokaldelen, säljjobb men med fast lön samt bra provision.

2009-02-04 @ 21:09:41
URL: http://stinastone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0