Helgen är här!

Och det innebär pizza, chips och godis, mums! Blev vilodag idag men i morgon väntar ca 1 timmes löpning och därefter till gymmet, nu är det bara en vecka kvar till tjejvasan så det är hårdträning som gäller! I går blev det i all fall skivstång och spinning. Först 45 min skivstång och därefter 45 min spinning. Har nu beslutat mig för att inte gå på ett enda spinningpass mer förrens jag köpt ett par riktiga spinningskor! Alldeles för mycket kraft går åt till att bli störd på att jag inte sitter ordentligt fast i korgarna.

Under gårdagen fick jag hem en väska jag beställt från nuknuk.se. Den var lika snygg i verkligheten som på bild men mycket mindre än vad jag trodde den skulle vara. Sara och jag ritade så fint upp måtten på väskan i paint när jag var hemma i helgen men tydligen gick något fel i ritande. =)



Ser lite ut som en gubbe men den har sin charm! =)

I dag fick jag och min meteorologkollega på företaget våra jobbmobiler. SIM-kortet kommer dock först nästa vecka så kunde inte testa mobilen men den verkar bra! Lite obekväm att hålla i bara men men, lär vänja mig. Det som är bra med mobilen är att man kan ha den som ett mobilt bredband, smidigt när man är ute och reser!




En C902 blev det från telia.se.

När jag kom hem kunde jag inte låta bli att kolla jobbmailen, skulle få reda på laguppställningen inför stafettvasan, och mycket riktigt hade det kommit ett mail från vår lagledare med lag och vilken sträcka man ska köra. Jag är jättenöjd med mitt lag, vi är två lag som åker från företaget, och fick åka sista sträckan (19km). Ska bli jätteskoj!

Nu ska godisätandet återupptas och ett avsnitt LOST avverkas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0