Omotiverad

Så fruktansvärt seg när jag väl kom hem från jobbet idag! Hamnade i soffan framför tvn direkt och orkade inte masa mig ut och springa förrens kl 20, väl spenderad kväll... Blev dessutom bara ca 25 min löpning, så fruktansvärt omotiverad idag! Igår var jag jättesugen på att träna men då hade jag verkligen för ont i kroppen för att känna att träningen skulle ge något. Onsdagar ska vara vilodagar, går inget kul pass på friskis och är oftast den dag i veckan jag är tröttast. Ska nog införa allmän vila på onsdagar! =)

I morgon måste jag bestämma mig för om jag ska hem till Viken eller inte i helgen, blir troligtvis så. Hannes ansluter efter redovisningen i Uppsala i så fall. Finns en riktigt bra och jobbig runda jag ska springa hemma i så fall, till Lillsjön och tillbaka. Ni hemifrån som läser vet vart jag menar! =) Kanske tar några varv runt elljusspåret andra dagen också, nu är det slutspurt inför tjejvasan. Bara två veckor kvar!!

Bjuder på en bild på min pojkvän också från en utekväll i Uppsala. Ingen kände killen till vänster i bilden, Hannes är alltså personen till höger. =D Ser lagom vettskrämd ut.



Nu ska vi äta svampmackor och dricka cola, mums!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni kommer! :D

2009-02-04 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0