Aktiv lördag

I dag tog jag en skön sovmorgon som kändes fruktansvärt välbehövlig! Sedan städade jag och Hannes hela lägenheten och slängde ner lite grejer i förrådet. Inte hållbart att ha massa skidor och stora väskor i vardagsrummet en längre tid... Otroligt vad stor lägenheten känns när man städar undan saker, förrådet i källaren börjar dock bli lite för välfyllt.

Träningen i dag bestod av ett kombipass med först 45 min skivstång och sen 45 min spinning. Fick en jobbig spinningcykel där jag inte kunde spänna fast fötterna ordentligt så störde mig mest på det hela tiden men svettigt blev det som vanligt. Fasar för morgondagens träning, crossis, där det sist var hur många utfall som helst som ingick. Hoppas benen hinner återhämta sig!

Vi hade under dagen förhoppningar om att Per skulle bli frisk men tyvärr hade han till och med blivit sämre så blev ingen utgång i dag. =( Istället blev det att vi lagade god mat, fortsatte äta upp gårdagens inköp som vi även kompletterade med ett halvt kilo lösgodis och såg på film. Såg "The hunting party", riktigt bra tycker jag! Lagom blandning av drama, action och komedi!

Tänkte lägga ut en bild på den goda tacopajen vi gjorde men något är skumt med kamerasladden så blir inte så...

Åter till snacksen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får ta å köpa spinningskor, mkt skönare för fötterna och träningen ger mer! Va snygg du blev i håret förresten!! Kram

2009-02-01 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0