Blondering

Nu börjar jag komma i fatt med bloggningen, känns bra!

I går var jag hos frisören och tänkte färga utväxten samt ljusa upp håret under lite. Min frisör tyckte dock att det skulle bli konstigt om man la en halvblond färg under de blekta slingorna så istället för bara utväxten blev det en helblekning av håret. Frisören var väldigt mån om att det inte skulle vara några gula skiftningar i håret så hon lyckades få mig helt kritvit i hårbotten!! Eller egentligen är det väl bara vitblont men eftesom jag var så mörk i hårbotten innan känns det som en jättestor skillnad! Blev ganska häftigt iaf, trivs bättre i kalla hårfärger än mjuka. Dock blev det mössa på jobbet hela dagen idag, inte vant mig vid hårfärgen riktigt än!

  
Nyss hemkommen från frisören.

Efteråt gick jag och tränade. Blev ett 75 min långt skivstångspass. Lika jobbigt och kul som vanligt!

Idag blev det en löprunda på jobbet i ca 30 min, lagom stumma ben men tror jag lyckats träna bort träningsvärken som jag borde fått från igår.

Lägger slutligen ut en bild på syster Anna och Linda från när jag var i Stockholm senast. Vill med det hälsa dig välkommen till min blogg Linda! =)


Anna och Linda på en bänk utanför TeamSportia i Sthlm.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar, tackar! Välkommen in till min blogg också... fast du har väl redan hittat den. :P

2009-01-27 @ 20:22:15
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0