En gråmulen dag i Kalmar

I dag har varit en riktigt seg dag men alltid skönt att vara ledig! Tog en lång och lugn frukost och gick sen på en promenad med Hannes. Skulle gått en runda mot ett motionsspår nära Ölandsleden men vi hamnade på Giraffen köpcenter istället och därefter en delikatessaffär i Baronen. Kom på att vi behövde fika! =) Fyndade en stor väska till pjäxorna på Team Sportia i Giraffen och 2 x 9 kokosbollar för 10 kr i Baronen! Hannes har redan ätit 10 st av dem!


Hannes älskdade chokladbollar! =)

Promenaden blev totalt 90 min, skönt att bara strosa runt!


Jag påväg mot en båt jag spanat in som...


...hade en vindsnurra på däck! =)

Var och tränade på Friskis idag också. Blev ett intensiv jympapass som var precis vad jag orkade med i dag. Instruktören för dagen har alltid så mycket ben och det var just benen jag var seg i så får se hur det känns imorn inför den tänkta löpundan. Kände av ena knät och ljumsken lite då och då sen skidåkningen igår, hoppas det inte blir värre! Men blir några dagars vila i helgen då jag ska till storasyster Anna och shoppa i Stockholm!

Nu ska jag dricka te och se på Gossip Girl, precis kommit ut ett nytt avsnitt! =)

Kommentarer
Postat av: sara

Nu har jag också börjat tittat på Gossip girl och det är ju bäst :D

2009-01-07 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0