Uppdatering för vecka 4!

Jag började ju faktiskt den här bloggen för att ha koll på min träning så tänkte skriva ner förra veckans träningspass!

Förra måndagen var jag allmänt slut efter att har varit ute och rest så länge så blev en vilodag. Välförtjänt efter helgens skidåkning också! =)

Tisdagen blev det en löprunda på ca 25 min, kändes att det var ett tag sen jag sprang!

I onsdags var jag på thaiboxning för första gången på ett och ett halvt år. Grymt kul! Ska återupta träningen så småningom, dvs börja köra regelbundet, men just nu är det lite mycket av allt så hinner inte!

Var allmänt seg i kroppen på torsdagen så blev återigen en löprunda på ca 30 min. Man får träningsvärk på så många konstiga ställen när man inte kört thai på ett tag!

I fredags blev det vilodag och istället storhandling på MAXI och filmkväll med pizza, chips och godis = välförtjänt!

I lördags var jag först på F&S på informationsmöte om att bli funktionär på friskis. Tänkte bli gyminstruktör. Då får man 9 dagars utbilning och när man väl är färdigutbildad binder man sig till att ha 3 h med instruktioner i veckan. Gratis gymkort samt kläder ingår också, samt viss lön. Ska bara skriva en ansökan och lämna in! Sen var jag på gymmet i ca 90 min. Kändes att jag inte lyft vikter på ett tag men brukar gå ganska snabbt att komma igång bara det blir regelbunden gymning.

I söndags blev det 40 min löpning samt 40 min rullskidåkning. Kan konstatera att jag måste köpa längre stavar till rullskidåkningen, fruktansvärt jobbigt att staka annars! Men det går bättre och bättre! =)

Blev ganska mycket träning förra veckan men det behövdes. Inte kommit igång riktigt med träningen sen jul men nu börjar jag hitta formen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0