Jag älskar att springa!

Det är verkligen hur härligt som helst att springa! Längtar till Lidingöloppet i höst, kul att ha något att träna till. Blir en utmaning! Ska försöka klämma in tjejmilen också om det hinns med.

I dag var jag på ett skivstångspass i 75 min, lagom tungt. Känner att jag blivit starkare, bra bra. Sprang till och från gymmet. Är ca 1.6 km till Friskis, lagom uppvärmning och nedvarvning. Eller idag sprang jag på ganska fort både dit och hem (30 s fortare hem), tråkigt att springa sakta när det är så pass kort sträcka att springa. Segt att jag inte kommer kunna hålla upp träningen som jag vill de närmsta veckorna men det blir annat kul i alla fall!

På torsdag morgon, 6.25 går flyget..., åker jag och mina kollegor upp till Sthlm för att ha kick-off  med hela o2-koncernen. På kvällen blir det avslutande middag och dagen där på informationsmöte med Vindkompaniet på Strandvägen. Hoppas mötet håller på ett tag för sen måste jag fördriva några timmar själv innan Sara dyker upp vid 15. Har även bokat in tid för gratis konsultation angående tandblekning, samma tandläkare som Blondinbella bleker hos. =) Ej medvetet! Sedan blir det shopping hela helgen, tandläkarbesök måndag morgon och därefter hemresa.

Onsdagen där på bär det av till Dalarna, närmare bestämt Vansbro för att installera en Sodar. Sedan blir det lite site-besök på andra projekt i området och sedan resa tillbaka till Kalmar på fredagen.

Påskveckan åker jag och Hannes till Göteborg på skärtorsdagen för en mini-weekend där och sedan till Hamburgsund för 25-års kalas, ska bli grymt kul!

En del att se fram emot iaf, kanske kan kompensera de dagarna som blir utan träning!

Nu ska vi se på Desperate Housewives, ett nytt avsnitt har precis kommit ut, och äta choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0