Resande fot it is

Åter dålig uppdatering men det är befogat, varit på resande fot sedan i torsdags!

Borde egentligen gå och lägga mig för några timmars välbehövlig sömn så blir bara en snabb träningsuppdatering för att jag inte ska glömma bort hur jag tränat.

I tisdags var jag på medel spinning i 60 min, han som har passet har typ bara 4 låtar per block i techno stil men det passar faktiskt mig ganska bra, längden på låtarna alltså. Tråkig och enformig musik dock.

I onsdags skulle jag egentliget gått till gymmet men bev hemträning istället med hantlar och egen vikt.

Torsdag-Söndag var jag i Stockholm, mycket trevligt! Ingen träning dock men massa promenader och shopping! Köpte tre par jeans och två sommarskor.

I dag blev det skivstång 75 min, dåligt pass med dagens instruktör men nu vet jag det i alla fall så lär inte bli en nästa gång med henne! Sprang till friskis på 7 min och 34 s. Måste börja skriva upp exakt nu så jag kan förbättra mig. Sist gick det på 8.05 till friskis och 7.37 hem. Men för att få riktigt bra tider måste det bil på hemvägen, inte jättesmart att ouppvärmd springa för fullt i 7 min direkt hemifrån!

I morgon bär det av till Dalarna och återkommer nog torsdag kväll om allt går enligt planerna. Ska ta massa kort!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0