Förkyld lagom till jul

Så åkte även jag på en förkylning. Har väldigt få dagar per år då jag  faktiskt är förkyld eller liknande men det slår aldrig fel inför julen. Kände mig konstig i förra veckan och hade mina föraningar och sen i måndags vaknade jag upp med ordentlig halsont och huvudvärk. Därav har det dessvärre inte blivit någon träning alls den här veckan. Riktigt typiskt för det har varit massa roliga pass på CFN som jag skulle velat gå på! Hoppas jag kryar på mig snart så jag kan köra lite hemträning.

Är hemma hos föräldrarna i Valdemarsvik nu. Tyckte det var mycket snö i Stockholm men det är inget mot vad det är här! Ska fota lite och lägga upp bilder på snömängderna senare!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Är det inte alltid så... så snart man slappnar av och ska vara ledig kommer förkylningen som på beställning.

Min börjar äntligen släppa nu..



Krya på dig och ha en god jul i snön!!

2010-12-23 @ 14:27:31
URL: http://cf-sasquatch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0