Ork

Hann verkligen inte, läs orkade, blogga igår. Men bättre sent än aldrig!

Igår hade jag min första gyminstruktion helt själv, gick bra! Var riktigt kul! Instruerade en 20 årig tjej som hade bra hållning och lätt för teknik så det underlättade betydligt. Hon verkade nöjd med sitt program i alla fall. Kan nog lätt bli många lika program jag lägger upp. Har vissa favoritövningar som jag tycker är bra för det flesta!

Sedan körde jag ett cirkelfyspass på 75 min (det jag testade på delar av i söndags). Körde ganska lätt men det är alltid kul och svettig blir man i vilket fall! :)

Idag blir/blev det ingen träning. Haft en minst sagt rörig dag på jobbet och var helt slut när jag kom hem. Ska upp till Sthlm på torsdag och ha möten med några banker, mycket att diskutera, förbereda och läsa in sig på. Suttit med det nu också, svårt att släppa jobbet ibland men det får jag igen i morgon!

Sen verkar det som att stockholmarna som ska med på träningslägret (längdskidåkning) i Östersund i helgen bangar pga att det ska bli så kallt. Men jag och min jobbkompis härifrån som ska med har redan bokat (sedan länge) svåravbokade flygbiljetter så vi ska dit i alla fall. Hoppas prognosen ser bättre ut i morgon. YR visade varmare än SMHI och de har en förmåga att ge bättre prognoser nära Norge så litar mer på dem i nuläget!

Nu ska jag ut på dagens friskvård = promenad till coop och köpa mjölk och bröd och kanske lite godis. Har HELT slut på både chips och godis, t.o.m choklad. Var nog månader sen det var så illa. Måste nog åtgärda det.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0