Det blir segt i längden

Min jobbdator har verkligen problem. Kan varken bifoga filer eller ladda upp bilder utan att allt hänger sig. Segt. Nu har jag nämligen hyfsat snabb uppkoppling, centrala Kiruna kan (!), men då strejkar datorn. Får lägga upp bilder i helgen. Om jag hinner. Efterlängtat pass på CFN och sedan CrossFit-öl i morgon. Och på lördag är jag helt låst pga utbildningsdag med Friskis. Dvs heldag med träning, intressanta föreläsningar och sedan fest. Kan nog bli skoj men är alltid segt att veta att man är uppbokad efter man varit hemifrån länge...

Norrland i all ära men nu vill jag tillbaka till Stockholm! Gick till Konsum förut och nästan alla jag mötte hade mössa och vantar på sig, riktigt kyligt ute. Inte för att jag villl härifrån pga kylan men ändå. Mest av allt skulle jag just nu vilja ha tillgång till ett gym. Det finns en vattenkokare på hotellrummet i alla fall, så nu blir det nog te.

Ska också passa på och tipsa om 3 superbra låtar som går varma på min spotify just nu.

Dancing in the backyard - Minor Majority
Society - Eddie Vedder
Please please please let me get what I want - Clayhill

Lägger upp en bild i repris från Trysil i brist på annat. Den får på något sätt symbolisera all vandring på massa berg de senaste 4 dagarna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0